Add

Thursday, May 3, 2018

Nikkah or janazah

نکاح اور جنازہ

شادی اور جنازہ میں کیا فرق ہوتا ہے ۔ایک نظم میں خوبصورتی کا ساتھ منظر کشی کی گئی ہے ۔

فرق صرف اتنا سا تھا
فرق صرف اتنا سا تھا


تیری ڈولی اٹھی
میری میت اٹھی



پھول تجھ پہ برسے،
پھول مجھ پر بھی برسے
فرق صرف اتنا سا تھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔


تو سج گئی!
مجھے سجایا گیا

تو بھی گھر کو چلی
میں بھی گھر کو چلا
فرق صرف اتنا سا تھا


تو اٹھ کے گئی
مجھے اٹھایا گیا 


محفل وہاں بھی تھی
لوگ یہاں بھی تھے
فرق صرف اتنا ہے


ان کو ہنسنا وہاں
ان کو رونا یہاں



قاضی ادھر بھی تھا
مولوی ادھر بھی تھا


دو بول تیرے پڑھے
دو بول میرے پڑھے
تیرا نکاح پڑھا
میرا جنازہ پڑھا
فرق صرف اتنا سا تھا۔



تجھے اپنایا گیا
مجھے دفنایا

موت کی فکر نہ کرتا تھا۔۔۔۔


گناہ کو گناہ نہ سمجھتا تھا



دل چاہتا تھا کہ پڑھوں نماز


پر مسجد تک،  جسم نہ لے جاتا تھا۔

دنیا کی رونق میں مگن تھا۔



 وقت دوستی میں  برباد کرتا تھا۔


پر ایک دن اچانک اندھیرا چھا گیا



آنکھ کھلی تو خود کو قبر میں پایا



پھر اللہ نے پوچھا، کہ کیا لے کر آیا۔



گھر جانا چاہا لیکن جا نہ پایا۔




قبر کی تنہائی نے بہت ڈرایا ۔


آواز دی اپنوں کو تو کوئی نہ آیا


وقت ہے سنبھل جا؟



قرآن کا ایک رکوع روزانا پڑھنے سے سال میں تین قرآن مکمل ہو جاتے ہیں ۔
جب آپ اس پیغام کو آگے بھیجنے لگیں گے تو شیطان آپ کو روکے گا ۔


????????

 یہ سوالیہ نشان ہے

 دیکھتے ہیں، آپ کیا کرتے ہیں ۔
ایک سیکنڈ نہ سوچیں۔ صرف کاپی اور پیسٹ کر کے اپنے تمام نمبرز کو بھیج دیں۔۔
۔

No comments:

Post a Comment