Add

Wednesday, May 9, 2018

Think about it.

ذرا سوچئے 

1) نماز سے دوری ... ✔

2) کیبل پر ناچ گانا✔

3) موبائل پر ساری رات
     گفتگو کرنا .......... ✔

4) لڑکیوں کا پردہ
If     نہ کرنا ........... ✔

5) سود یعنی سود ورزش
    سے لیا جانا ........... ✔

6) ماں باپ کی عزت نہ کرنا
          ................. ✔

7) زنا جیسے کبیرہ گناہ
     ورزش سے ہونا ..... ✔

8) موبائل پہ گندے میسج✔

9) سنتوں کا مذاق اڑانا✔

10) گالی گلوچ كرنا✔
       وغیرہ وغیرہ ...

اور بھی نہ جانے کتنے
شدید گناہ روز بروز
ہم سے سرزد ہو رہے ہیں


اگر ہر مسلمان اب
تین بار ...


استغفراللہ ..
استغفرالل ...
استغفراللہ ...

کہہ دے اور اپنی حیثیت
کے مطابق شئر کر دے تو
کچھ دیر میں اربوں کی تعداد میں
استغفار ... یعنی ..
(اللہ سے اپنے گناہوں کی
معافی اور اللہ سے
مغفرت طلب کرنا) ...

... اللہ کے عذاب کو
ٹال سکتے ہیں ...

اگر اللہ کا خوف ہے
تو شئر کرنا .... بہت ہی پیارا میسج ہے اپنے دوستوں کو ضرور بھیجیں.

🔵میرے سوالات اور
🔴قران کے جواب

🔵میں نے کہا: تیری مدد کیسے ملے گی یا رب؟
جواب ملا:
🔴صبر اور نماز سے مدد لیا کرو.

🔵میں نے کہا: میں بہت گناہ گار ہوں.
جواب ملا:
🔴اللہ کی رحمت سے مایوس نہ ہو اللہ ہر گناہ بخش دے گا.

🔵میں نے کہا: میرے دل کو سکون نہیں ہے.
جواب ملا:
🔴بےشک اللہ کی یادسے  ہی دل کو اطمینان ہے.

🔵میں نے کہا: میں بہت اکیلا ہوں.
جواب ملا:
🔴بےشک ہم رگ جان سے بھی زیادہ قریب ہیں.

🔵میں نے کہا: مجھے کوئی یاد نہیں کرتا.
جواب ملا:
🔴تم مجھے یاد کرو میں تمہیں یاد کروں گا.

🔵میں نے کہا:
میری راہوں میں بہت پریشانیاں ہیں.
جواب ملا:
🔴جو اللہ سے ڈرتا ہے، اللہ اس کی نجات کی صورت نکال دیتا ہے.

🔵میں نے کہا: میرے بہت سے ادھورے خواب ہیں.
جواب ملا:
🔴مجھ سے دعا کرو میں قبول کروں گا.

خوش نصیب ہوں میں، کیونکہ مسلمان ہوں.

🔷كسی کو سلام کروں تو نیکی،
🔷كسی کو مسکراکر دیکھوں تو نیکی،
🔷كوئی کام سے پہلے بسم اللہ پڑھوں تو نیکی،
🔷غصہ پی جاؤں تو نیکی،
🔷سيدھے ہاتھ سے پانی پيوں تو نیکی،
🔷كسی کو صحیح پتہ بتاؤں تو نیکی،
🔷كسي کا حق ادا کروں تو نیکی،
🔷قرآن سنوں یا سناؤں تو نیکی،
🔷ماں باپ کو مسکرا کے دیکھوں تو حج کا ثواب،
🔷یہ تمام بات کسی کو بتاؤں تو نیکی،
🔷وہ عمل کرے تو بھی نیکی.

اللہ تو لٹا رہا ہے بس، ہم لینے والے بن جائیں.
آمین!

جب ہم قرآن پاک اٹھاتے ہیں تو شیطان کے سر میں درد ہوتا ہے،
جب ہم قرآن پاک کھولتے ہیں تو وہ پریشان ہو جاتا ہے،
جب ہم قرآن پاک کو پڑھتے ہیں تو وہ کمزور ہو جاتا ہے،
تو چلو، آو قرآن پاک پڑھیں تاکہ وہ کمزور ہو جائے.
اتنا کمزور کہ ایک دن ایسا آئے کہ وہ اٹھ بھی نہ سکے.
اور کیا آپ جانتے ہیں؟
کہ آپ اس میسج کو فارورڈ کرنے کا ارادہ کرو گے تو شیطان تمہارے ارادے کو کمزور کرنے کی کوشش ضرور کرے گا.
مگر آپ اپنے ارادے کو کمزور نہ ہونے دینا.

please share to all your friends ...

No comments:

Post a Comment